پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240502
محمدي: کار کشتي آزاد ايران سخت است و زمان کم/ به قولي که داده بوديم، عمل کرديم
تاریخ انتشار : 1399/10/02 10:01:16
نمایش : 1438
سرمربي تيم ملي کشتي آزاد ايران گفت: زمان کم است و کار بسيار سخت؛ چرا که بايد در فروردين ماه 3 سهميه المپيک توکيو را از آن خود کنيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، غلامرضا محمدي، سرمربي تيم ملي کشتي آزاد ايران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا درباره ارزيابي‌اش از برگزاري بيستمين دوره ليگ برتر کشتي کشور اظهار داشت: ليگ کشتي آزاد در مجموع خوب بود و ارزيابي مثبتي از برگزاري مسابقات در اين شرايط سخت کرونايي دارم. فدراسيون و سازمان ليگ کشتي براي اخذ مجوز برگزاري مسابقات از نهادهاي مربوطه و مهيا کردن شرايط بازي‌ها زحمت زيادي کشيدند.

وي در ادامه صحبت‌هايش گفت: آزادکاران در يک شرايط آمادگي نسبي قرار گرفتند که اين موضوع به افزايش کيفيت سطح تيم ملي کشتي کمک بسياري مي‌کند. حضور جوان‌ترها و دوبنده‌پوشان مستعد در مسابقات ليگ برتر هم در راستاي تقويت تيم ملي کشتي خواهد بود.

سرمربي تيم ملي کشتي آزاد در خصوص ليست مدعوين به اردوي تيم ملي عنوان کرد: اگر به ليست اردونشينان نگاه کنيد، مشخص است که به دوبنده‌پوشان حاضر در مسابقات ليگ برتر و کشتي‌گيران جوان بها داده شده و ما به قول‌مان عمل کرده‌ايم.

محمدي با اشاره به موارد فوق در مورد اردوي تيم ملي کشتي آزاد بيان داشت: پس از حدود 10 ماه اولين اردوي تيم ملي کشتي آزاد به‌صورت رسمي برگزار مي‌شود؛ البته براي انتخابي‌ها يک اردوي 13 روزه داشتيم اما از امروز به صورت رسمي اردوي ما براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا و گزينشي المپيک پيگيري خواهد شد. زمان کم است و کار بسيار سخت؛ چرا که بايد در فروردين ماه 3 سهميه المپيک توکيو را از آن خود کنيم.

او همچنين ادامه داد: پيش از مسابقات گزينشي المپيک 2020، مسابقات قهرماني آسيا را در پيش داريم که در اواخر بهمن و اوايل اسفند در قزاقستان برگزار مي‌شود و ان‌شاالله همين روند تا المپيک ادامه داشته باشد.

غلامرضا محمدي تاکيد کرد: کار ما واقعاً سخت است و زمان هم متاسفانه بسيار کم. 3 سهميه بايد در کشتي آزاد کسب کنيم و به لحاظ فني و اضافه کردن حرکات فني زمان کمي را در اختيار داريم.

سرمربي تيم ملي کشتي آزاد درباره عملکرد رحمان عموزاد در تورنمنت جام جهاني صربستان تصريح کرد: رحمان يکي از آينده‌هاي کشتي آزاد ايران است که از تيم ملي نوجوانان همراه ما بوده و من 3 سال پيش اين نويد را دادم که نسل طلايي کشتي آزاد ايران در راه است. ما بايد به جوان‌هاي کشتي ايران بها بدهيم و باتجربه‌ها را هم حفظ کنيم.

محمدي درنهايت گفت: در همين وزن رحمان عموزاد آزادکارهاي باتجربه‌تري مانند؛ رضا اطري و عليرضا سرلک را هم داريم که در کنار رحمان  به تيم ملي دعوت شده‌اند و اين رقابت‌ها قطعاً به پيشرفت تيم ملي کشتي آزاد ما کمک مي‌کند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html